Contacten zijn personen of organisaties die geregistreerd zijn in het zaaksysteem. In relatie tot zaken zijn contacten belangrijk. Ze zijn aanvragers van zaken, kunnen betrokken zijn bij zaken en kunnen contact opnemen met jouw organisatie.
Alle informatie over een betreffend contact - bijvoorbeeld de basisgegevens, wanneer het contact voor het laatst gebeld heeft, bij welke zaken hij/zij betrokken is etc. - is terug te vinden in het contactbeeld.
Welke informatie vind je in het contactbeeld?
Zoals je in de afbeelding hierboven ziet bestaat een contactbeeld uit zes tabbladen. We geven voor elk van de zes tabbladen een korte toelichting;
In het 'overzicht' tabblad vind je een overzicht van alle nieuwe, openstaande en opgeschorte zaken waarvan het contact de aanvrager is.
Het tabblad 'Gegevens' laat een overzicht zien van alle gegevens van het contact. Heb je de rol 'persoonsverwerker' dan is het, in het geval van een burger-contact, ook mogelijk om het BSN in te zien.
In het 'communicatie' tabblad vind je alle communicatie die is vastgelegd.
Het tabblad 'Zaken' geeft een compleet overzicht van alle zaken die aan het contact gerelateerd zijn. In de kolom 'Rol' wordt aangegeven vanuit welke rol het contact betrokken is, bijvoorbeeld 'Aanvrager', 'Betrokkene' etc.
Het tabblad 'Kaart' laat het adres zien van de contactpersoon.
Het tabblad 'Relaties' geeft je een overzicht van de gerelateerde betrokkenen en objecttypen.
Het tabblad 'Tijdlijn' geeft dezelfde informatie als de timeline in het 'dashboard' tabblad, maar biedt je ook de mogelijkheid om te filteren op zaken, contactmomenten, documenten, notities, vragen en producten en geeft je de optie om het logboek te downloaden.