Elk document in het zaaksysteem kent metadata. In de meeste gevallen wordt deze metadata, ook archiefinformatie, automatisch toegevoegd via een label.
Hoe voeg ik zaakinformatie/labels (metadata) toe aan een document?
- Vanuit een zaak, klik op de documententab links in het scherm.
- Klik op het vinkje naast het document wat je in wil zien.
- Een balk verschijnt boven de lijst met documenten. Deze balk heeft verschillende opties. Klik op de optie 'Zaakdocument'.
- Er verschijnen meerdere opties met meerdere labels die je kan toevoegen aan het document. Klik op de labels die relevant zijn voor het geselecteerde document.
Tip: Zaakinformatie/labels kunnen ook gesleept worden naar het juiste document. Bij het documententab vind je bovenin het scherm verschillende grijze labels. Door deze te slepen en te plaatsen op documenten kun je ook op deze manier documenten voorzien van de juiste informatie.
Een label aan meerdere documenten tegelijkertijd toevoegen.
Dit werkt als volgt;
Dit werkt als volgt;
1. Klik op de desbetreffende documenten waar jij het label op wilt plaatsen
2. Klik op het gewenste label (linker muisklik)
![[video-to-gif output image]](https://im4.ezgif.com/tmp/ezgif-4-7b79f213f5e9.gif)