Nieuw (vanaf 24-03): De namen van de documentmappen worden op de PIP getoond, zodat de aanvrager ook de voordelen heeft van een mappenstructuur. Uiteraard blijft gelden dat documenten alleen getoond worden op de PIP als dit bij de eigenschappen van het document is opgegeven. Van een documentmap zonder gepubliceerde documenten is dus alleen de naam van de map zichtbaar.
Het is mogelijk om een mappenstructuur aan te brengen in het tabblad 'Documenten' van je zaak, waar je vervolgens documenten in kwijt kunt. Dit kan handig zijn wanneer je bijvoorbeeld meerdere documenten over hetzelfde onderwerp wilt bundelen.
Hoe maak ik mappen?
- Vanuit een zaak, klik op het tabblad 'Documenten' links in het scherm.
- Naast de titel 'Documenten', klik op het icoontje 'Maak een nieuwe map aan'.
- Een nieuwe map verschijnt in de documentenlijst. Een naam kan nu aan de map gegeven worden (LET OP: bevestig de naam door op enter te drukken).
- Door documenten te selecteren kunnen deze naar de juiste map gesleept worden.
Tip: Ook als een map al gemaakt is en een naam heeft gekregen, kan de naam nog gewijzigd worden. Klik met de rechtermuisknop op de desbetreffende map en klik op 'Naam wijzigen'.
Documenten in een map plaatsen
Wil je een document naar je nieuwe map verplaatsen, dan doe je dit als volgt
- Een document staat altijd in de hoofdmap. Je selecteert de documenten die je wilt verplaatsen (door een vinkje te zetten in de selectievakjes voor de documenten).
- Vervolgens klik je met je linker muisknop op de naam van 1 van de documenten die je wilt verplaatsen.
- Je houdt je linker muisknop ingedrukt en sleept het document of de documenten naar de map waar je ze in wilt hebben.